دربرنامه "روی خط باشید" انجام شد؛

گفت وگوی مدیریت صندوق بازنشستگی استان قزوین با صدا و سیمای قزوین به مناسبت ۲۵ذی‌الحجه

مدیر استان در برنامه “روی خط باشید” که به طور زنده و همزمان از رادیو و تلویزیون استانی پخش می شود به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان قزوین، در روز یکشنبه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ طبق هماهنگی به عمل آمده با صداوسیمای قزوین، “صالح سعادتی” مدیر استان در برنامه “روی خط باشید” که به طور زنده و همزمان از رادیو و تلویزیون استانی پخش می شود حضور یافت.

سعادتی، در ابتدای این برنامه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان به همه بازنشستگان کشوری و خانواده های گرامی آن ها، گزارشی از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه بازنشستگان در روز خانواده و تکریم، ارائه کرد.

وی ارائه خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، ارتقاء سطح کیفیت زندگی، آگاهی بازنشستگان به مسائل و مشکلات دوران سالمندی و تقویت ارتباط آنان با اجتماع و نسل های بعدی را یکی از مهمترین اهداف خدمات رسانی در حوضه فرهنگی و اجتماعی برای بازنشستگان دانست.

در ادامه “سعادتی” گزارشی از عملکرد صندوق در حوضه پرداخت وام های ضروری و ازدواج فرزندان،خدمات رفاهی جشنواره ورزشی و اطلاع رسانی در حوضه بیمه ملت و همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه داد.

وی همچنین به سوالات مطرح شده توسط بازنشستگان و مشترکین صندوق کشوری و مجری برنامه پاسخ داد.