مدیرعامل پتروشیمی جم اعلام کرد:

برگزاری دومین اردوی جهادی درمانی پتروشیمی جم در استان بوشهر

به همت پتروشیمی جم و با هدف حذف مخارج درمانی از سبد هزینه خانواده های کمتر برخوردار منطقه در آستانه نوروز دومین مرحله از سلسله های اردوی جهادی درمانی با معرفی و درمان بیش از ۱۷۶۰ مورد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مناطق محروم استان بوشهر اجرایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم با اعلام این خبر و با بیان اینکه اجرای مسوولیت اجتماعی از جمله سیاست های مهم این شرکت است، گفت: دومین مرحله اردوی جهادی درمانی شرکت پتروشیمی جم به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه با استقرار تیم پزشکی در شهرک خلیج فارس پتروشیمی جم برگزار شد.

وی در این خصوص توضیح داد: پتروشیمی جم باهدف محرومیت‌ زدایی در مناطق محروم پیرامونی خود و با استقرار تیم پزشکی به‌صورت رایگان، ویژه مددجویان نهادهای حمایتی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در محل شهرک خلیج‌فارس پتروشیمی جم واقع در شهرستان عسلویه این اردوی جهادی درمانی را برگزار کرده است.

میرافضلی افزود: پتروشیمی جم به‌ عنوان یکی از طلایه داران عمل‌ گرایی در حوزه مسؤلیت اجتماعی، اجرای دومین اردوی جهادی درمانی از سلسله اردوهای جهادی خود را با برنامه‌های منظم و از پیش تعیین‌شده برگزار کرده که این مهم با همکاری مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌ الله و کمیته امداد شهرستان های منطقه باهدف ترویج فرهنگ جهاد و ایثار آغاز و زمینه معرفی و درمان بیش از ۱۷۶۰ مورد درمان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مناطق محروم استان بوشهر در محدوده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر فراهم شده است.

وی با اشاره به اجرای موفق دومین دوره از سلسله اردوهای جهادی که با استقبال گسترده مددجویان برگزار شده است، گفت: ۳۰ پزشک صاحب‌نام در قالب جراح و متخصص دندان‌پزشک، پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و نازایی، مامایی، رادیولوژی و مشاوره روانشناسی به منطقه اعزام شده اند که بازخوردهای مثبتی در منطقه ایجاد شده است. 

میرافضلی، گفت: آرمان این شرکت در اجرای طرح های جهادی درمانی، ضمن ارزش معنوی خدمت به هموطنان مناطق محروم و گره‌گشایی از برخی مشکلات این عزیزان، با شعار “جهاد ادامه دارد” همچنان استمرار خواهد داشت و تمام تلاش این شرکت حذف مخارج درمانی از سبد هزینه خانواده های کمتر برخوردار شهرستان عسلویه در آستانه نوروز بوده است.