با فرارسیدن 25 ذی الحجه انجام شد؛

پیام مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان به مناسبت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به عموم بازنشستگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛ “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است.

جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان حدیقه و روضه پرورش آلاله‌های آینده‌ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و معمرین به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

بازنشستگان معزز عمر خود را در راه رشد و تعالی ایران اسلامی سپری نموده‌اند و خدمت صادقانه آنان برای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به عنوان ثروتی ماندگار و ارزشمند است. لذا تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنان همواره می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

بدینوسیله اینجانب ضمن گرامیداشت روز “خانواده و تکریم بازنشستگان”، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی تمام پیشکسوتان و بازنشستگان را از آستان حضرت حق مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده بازنشستگان فرهیخته بهره‌مند باشد.

آرش رشادتمند
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان