به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با خط نستعلیق تحریری ویژه بازنشستگان و نوه‌ها در خانه امید اراک

همایش آموزشی یک روزه آشنایی با خوشنویسی به ویژه خط “نستعلیق تحریری” برای بازنشستگان محترم اراک و به همراه نوه دلبندشان در خانه امید اراک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، همایش آموزشی یک روزه ویژه بازنشستگان و نوه های عزیزشان با موضوع آشنایی با خط نستعلیق تحریری روز دوشنبه ۱۱ تیر ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح در محل خانه امید اراک برگزار گردید.

این دوره آموزشی یک روزه توسط استاد هنرمند خوشنویس و خطاط آقای محمدسعید ستوده نژاد بازنشسته نمونه استانی سال ۱۴۰۰ در محور فعالیت های فرهنگ و هنر و بازنشسته سال ۹۶ آموزش و پرورش اراک برگزار گردید.

وی از بازنشستگان فعال و هنرمند صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که در دوران بازنشستگی نیز مشغول به فعالیت بوده و به عنوان مدرس خط نستعلیق در آموزشگاه های مختلف به تدریس و آموزش این رشته هنری می پردازد.

بازنشستگان محترم به همراه نوه های دلنبدشان در رده های سنی مختلف در این دوره حضور پیدا نمودند.

“صدیقه حسامی” مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به نامگذاری  ۲۵ ذی الحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان و قرار گرفتن تکریم بازنشستگان در کنار روز خانواده ، به جایگاه ویژه و اهمیت بزرگان هر خانواده بالاخص پدربزرگ ها و مادربزرگ ها اشاره و بیان نمود این دوره با هدف ارزش گذاری به نهاد خانواده و اعتلای سطح فرهنگی جامعه در خصوص جایگاه بازنشستگان و بزرگان برگزار گردید .