به مناسبت فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه انجام شد؛

پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد برای روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویر احمد در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به مردم ایران اسلامی به ویژه بازنشستگان کشوری  و خانواده های معززشان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد،  “محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آورده است: ۲۵ ذی الحجه، روز نزول آیه شریفه «هل اتی» و روز خانواده و تکریم بازنشستگان را خدمت همه بازنشستگان کشور، و خانواده های معززشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:.

بسمه تعالی
هَلْ أَتى‌ عَلَى الْإِنْسانِ حینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئاً مَذْکُوراً

نامگذاری۲۵ ذی الحجه بعنوان روز خانواده و تکریم پیشکسوتان که مصادف با شان نزول آیه مبارکه هَلْ أَتَى (الانسان) می باشد در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن است. این روز فرصت مهمی است تا با بهره گیری از فرهنگ و خلق و خوی ائمه اطهار (ع)، ضمن ارج نهادن به سالها تلاش و زحمات بی شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز در سراسر کشور، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، ادای احترام گردد.

لزوم توجه به جایگاه خانواده و تکریم بزرگان در سنت پیامبر عظیم الشان (صلوات الله علیه) و ائمه اطهار (علیهم السلام) از اهمیت والایی برخوردار است و همواره بر استحکام آن توصیه اکید شده است.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی بازنشستگان کشوری و خانواده معززشان، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی شما و خانواده های محترمتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما بزرگواران بهره مند باشد.
امید آن داریم که با رشد و اعتلای نهاد مقدس خانواده و تکریم بزرگان، پیشکسوتان و بازنشستگان شاهد شکوفایی میهن عزیزمان باشیم.