به‌مناسبت 25ذی الحجه صورت گرفت؛

حضور مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی در برنامه رادیویی و تلویزیونی پرسمان

 محمد باقری‌نژاد مدیر استان در روز دوشنبه ۱۱ تیر در برنامه زنده رادیویی و تلوزیونی پرسمان در صدا و سیمای استان حضور یافت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان جنوبی، باقری نژاد در این برنامه گفت: امسال با بیمه ملت قرارداد بیمه تکمیلی بسته شده و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت بیمه ای، نرم‌افزار ملت یار را دانلود کرده و تمامی امور مرتبط با ثبت اسناد بیمه درمان را انجام دهند.

وی گفت: در مورد طرح‌های رفاهی نیز امسال قراردادی با شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی بسته شده و بازنشستگان کشوری امسال می‌توانند، با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه اسکان در هتل‌ها پذیرش شوند و ۲۰ درصد دیگر نیز طی اقساط ۶ ماهه از حقوقشان کم می‌شود و ۶۰ درصد تخفیف دارند.

مدیر صندوق بیمه بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی افزود: سال گذشته در اقدام بی‌سابقه‌ای که حاصل توجه ویژه دولت شهید رئیسی بود، به ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته استان وام ۳۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد پرداخت شد که در طی ۱۸ سال تأسیس صندوق در استان بی سابقه بود.

باقری نژاد گفت: در مورد بحث وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز از سال ۹۸ تا ابتدای ۱۴۰۲ به ۲۰ نفر این تسهیلات پرداخت شد؛ اما با نگاه ویژه دولت سیزدهم، در دو سال و نیم اخیر به ۸۹۸ فرزند بازنشسته وام ۳۵ میلیون تومانی تعلق گرفت.