همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت پذیرفت؛

طرح مطالبات بازنشستگان در دیدار با نماینده محترم مردم اراک،خنداب،کمیجان در مجلس شورای اسلامی

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به همراه تعدادی از بازنشستگان در دیدار  با دکتر سیدمحمدجمالیان نماینده محترم مردم اراک، خنداب و کمیجان نسبت به طرح مشکلات صندوق بازنشستگی و مهمترین مسائل و مطالبات بازنشستگان پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، «صدیقه حسامی» مدیر بازنشستگی استان مرکزی همزمان با ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” روز سه شنبه ۱۲ تیرماه با همراه تعدادی از بازنشستگان و رییس کانون بازنشستگان استانداری در دفتر نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی حضور یافت .

صدیقه حسامی در این نشست ضمن تبریک ۲۵ ذی الحجه و به جهت تکریم بازنشستگان و پیگیری مطالبات آنان خواستار برگزاری این جلسه شده بود ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آماری بازنشستگان کشوری در استان و خدمات رفاهی صندوق در جهت ارتقا معیشت و سطح کیفیت زندگی بازنشستگان ، نسبت به بیان برخی مشکلات موجود در صندوق بازنشستگی کشوری در سطح کلان پرداخت .

سپس در ادامه در خصوص وضعیت کانونهای بازنشستگی ، چگونگی ارایه خدمات بیمه تکمیلی در سال جاری و سال گذشته  ، نحوه پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مطالبی ارائه نمود.

جمالیان نماینده محترم مجلس نیز با تاکید بر پیگیری مطالبات بازنشستگان در خصوص اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در سطح وزارتخانه های مربوطه به ویژه وزارتخانه آموزش و پرورش ، از اجرایی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری یاد نمود و افزود با حمایت مجلس و پیگیری خود بازنشستگان در صدد حل مشکلات این عزیزان بر خواهیم آمد.

در ادامه بازنشستگان به طرح برخی مسائل و مشکلات مربوط به این قشر پرداختند و خواستار نگاه مثبت و  تسریع در پیگیری امور مربوط شدند.