به مناسبت ۲۵ذی الحجه انجام شد؛

پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به عموم بازنشستگان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان؛«محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت:

 متن پیام به شرح ذیل است:

 

بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع بسیار حائز اهمیت می باشد.

۲۵ ذی الحجه با توجه به نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَی(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است. این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآور شود.

بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی است. بازنشستگی، عقلانیت مبتنی بر علم، تجربه و نورافشانی توانمندی‌هاست، بازنشستگی فصل نتیجه‌گیری؛ و تکریم بازنشستگان با احترام و بهرمندی از تجربیات آنان و مستندسازی تجربیات است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۵ ذیحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، توفیق، سلامتی و سربلندی تمامی بازنشستگان به ویژه بازنشستگان استان هرمزگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل کاری از تجربیات ارزشمند این بزرگواران بهره مند شویم.

 

محسن دوادی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان