به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد؛

تجلیل از آقای عباس باوری بازنشسته نمونه استان خوزستان

به مناسبت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» از بازنشسته نمونه استان خوزستان توسط مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان؛ به مناسبت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» و در راستای تحقق اهداف بزرگداشت این روز عزیز، “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ با حضور در منزل آقای «عباس باوری» بازنشسته فرهیخته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایشان به عنوان بازنشسته نمونه استانی تجلیل نمود.

در این دیدار صمیمی آقای رشادتمند دبیر ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ضمن تجلیل از فعالیت‌های فراوان و ارزشمند آقای باوری در تهیه آثار فاخر در حوزه تالیف و ویراستاری بیش از ۱۳۰ نسخه کتاب گفت: عملکرد شما در زمینه فرهنگ و هنر در دوران بازنشستگی مایه مباهات و افتخار صندوق بازنشستگی کشوری و الگویی مثال زدنی برای نسل جوان و شاغلین امروز دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

در پایان مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان به همراه احمد نیک پی رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اهدای تندیس، گل و هدایا و همچنین لوح با امضای معاون استاندار خوزستان و رئیس ستاد استانی نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از آقای “عباس باوری” تجلیل و تقدیر بعمل آورد.