بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛

بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۳ استان مرکزی تقدیر شدند

بمناسبت نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، بازنشستگان نمونه استان در سال ۱۴۰۳ مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، بمناسبت نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، بازنشستگان نمونه استانی در سال ۱۴۰۳ شناسایی و با هماهنگی دستگاه های اجرایی آنان، به صورت جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی همراه با مسئولین دستگاه محل خدمت بازنشسته نمونه و با حضور در محل کار یا منزل بازنشسته از ایشان تقدیر کردند.

در اولین برنامه تجلیل «صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به همراه مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس امور بازنشستگان، در دفتر کار آقای «بهرام درد شیخ ترکمانی» حضور یافت و از ایشان بعنوان بازنشسته نمونه در محور «کارآفرینی و ایجاد اشتغال» تجلیل کرد.

«بهرام درد شیخ ترکمانی» بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان است که در سال ۱۳۸۸ بازنشسته شده و پس از بازنشستگی با تاسیس و راه اندازی آموزشگاه بهداشت اصناف سلامت در شهرستان اراک در خصوص آموزش بهداشت عمومی و تغذیه و مسئله ارگونومی در محیط کار مشغول بخدمت است.

در ادامه این بازدیدها، حسامی به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش،  مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اراک و رئیس امور بازنشستگان، با حضور در دبیرستان ایرانمهر از خانم «مهین شاه صنمی» تقدیر کرد. این پیشکسوت فرهیخته بازنشسته آموزش و پرورش استان و از خیرین مدرسه سازی هستند که تاکنون اقدام به ساخت سه باب مدرسه کرده است. وی در محور «فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه» بعنوان بازنشسته نمونه انتخاب و ایشان تجلیل شد.

پس از آن، مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به همراه مدیرکل کتابخانه های استان، معاون توسعه آموزش و پرورش و مدیر فرهنگی اداره کل ارشاد استان با حضور در کتابخانه «علی بن ابیطالب(ع)» از خانم «مریم صابری نسب» که در محور فعالیت های «فرهنگ و هنر» به عنوان بازنشسته نمونه انتخاب شدند، تجلیل کردند. خانم صابری نصب، دبیر بازنشسته ادبیات، شاعر، نویسنده، فعال فرهنگی و پژوهشگر ادبی، مدیر انجمن حافظ دوستان مرکزی در اراک و دبیر محفل ادبی نسیم صبا نهاد کتابخانه ها می باشند.

در پایان، حسامی با حضور در منزل آقای «علیرضا علیدادی» از ایشان تقدیر کرد. آقای علیدادی بازنشسته آموزش و پرورش و رئیس سابق اداره تربیت بدنی این اداره کل، را به عهده داشته است، در محور «فعالیت های ورزشی» بعنوان بازنشسته نمونه انتخاب شد.

شایان ذکر است طبق دستورالعمل نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، متقاضیان انتخاب بازنشسته نمونه استانی در خردادماه  اقدام به ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی نموده و آثار خود را به دبیرخانه ستاد استانی ارسال نموده اند . امکان معرفی توسط دستگاه های اجرایی ، کانونهای بازنشستگی و ارائه مستندات فیزیکی علاوه بر ثبت نام اینترنتی در سامانه بانک اطلاعات نخبگان نیز فراهم شده بود . در نهایت پس از بررسی فعالیتها و امتیاز بندی در کمیته داوری، بازنشستگان نمونه استانی انتخاب و معرفی شدند.