به مناسبت 25ذی الحجه انجام شد؛

همایش تکریم بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی

با توجه به فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان)، همایش تقدیر از بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان به همراه رونمایی از نخستین کتاب بازنشستگان آن اداره کل با نام “فرنشستگان” که به همت کانون بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گردآوری شده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی،  کتاب «فرنشستگان» با محتوای بانک اطلاعاتی بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان، به معرفی بازنشستگان این اداره کل اختصاص دارد که همزمان با ۱۲ تیر ماه (۲۵ ذی الحجه) در سال ۱۴۰۳ چاپ و منتشر گردید.

این کتاب، در مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان که با حضور «عفت بیگم حسینی» مدیرصندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، «سید جواد موسوی» مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان، استاد «رجبعلی لباف خانیکی» باستان شناس و نویسنده و جمع کثیری از پیشکسوتان و خانواده این عزیزان برگزار شد، رونمایی شد.

در این مراسم حسینی ضمن تشکر از بانیان این اقدام ارزشمند، گفت: انجام چنین اقداماتی از طرف کانون های بازنشستگان که با حمایت مسئولان ذیربط در هر دستگاه اجرایی صورت می پذیرد، ضمن آگاهی بخشی از اقدامات بانیان دستاوردهای صورت گرفته در حوزه فرهنگ ، هنر و آثار باستانی به دیگران، نشانگر قدر شناسی از زحمات این عزیزان است.

همچنین حسینی در این همایش در خصوص دستاوردها و اقدامات مهم صندوق پیرامون همسان سازی حقوق بازنشستگان ، بیمه تکمیلی درمان ایشان در سال جدید و پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۳ و … توضیحاتی ارائه کرد.

در خاتمه این جلسه نیز ، از تعدادی از بازنشستگان فعال در حوزه های مختلف کانون و نیز بازنشستگان جدید تقدیر و تشکر و لوح سپاس به همراه هدایایی به ایشان تقدیم شد.