همراه با مفاخر و بازنشستگان نمونه

تجلیل از خیر مدرسه ساز بازنشسته فرهنگی خانم مهین شاه صنمی

سرکار خانم مهین شاه صنمی بازنشسته سال ۱۳۸۷ آموزش و پرورش استان و از خیرین مدرسه ساز می باشد که  سه باب مدرسه را ساخته است نامبرده در محور فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه بعنوان بازنشسته نمونه استانی در سال ۱۴۰۳ انتخاب گردیده اند .

به  گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، مهین شاه صنمی در سال ۱۳۸۷ بافتخار بازنشستگی نائل گردیده ولی همچنان مشغول کار هستند و احساس بازنشستگی نکرده است و اکنون مدیریت (مدیر عاملی دبیرستان غیر دولتی ایرانمهر) را به عهده دارند.

این مدرسه حدود ۱۷ سال است که با تعدادی از همکارانشان تاسیس نموده اند . دغدغه و مشکلات دانش آموزان دغدغه ایشان هم است ایشان در زمان کرونا با تشکیل یک گروه کمک های قابل توجهی از جمله تهیه تبلت و موبایل، لوازم تحریر، مواد غذایی، پوشاک و … به دانش آموزان حاشیه شهر داشته اند و این روند درحال حاضر نیز ادامه دارد.

از فعالیت های بعد از بازنشستگی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

در سال ۱۳۹۴ کلنگ آموزشگاه شاه صنمی جنب بیمارستان قدس بزمین زده شد و در سال ۱۳۹۸به بهره برداری رسید.

در سال۱۳۹۸ به عنوان بانوی فرهیخته استان انتخاب شده است.

در سال۱۴۰۲ از طرف بنیاد اراک شناسی برنامه نکوداشتی برای ایشان برگزار شد.

با همت خانواده یک باب دبستان به نام پدر مرحومش در روستای عقیل آباد احداث نموده است.

ایشان با کمک های اهالی اقدام به ساخت یک مدرسه در روستای حسین آباد شازند نموده است که در مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی از سوی ستاد استانی نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان به عنوان بازنشسته نمونه استانی در سال ۱۴۰۳ انتخاب و توسط صندوق بازنشستگی استان با اهدای گل،لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.