به‌مناسبت 25ذی الحجه صورت گرفت؛

حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان در برنامه زنده خبر صبحگاهی صدا و سیمای مرکز استان

محمد احمدی مدیر استان در روز چهارشنبه ۱۳ تیر در برنامه زنده خبر صبحگاهی در صدا و سیمای استان حضور یافت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان، احمدی در این برنامه گفت: استان کردستان دارای ۳۰۶۳۷ نفر بازنشسته مشترک صندوق و ۲۵کانون فعال در سطح استان است و با توجه به پیگیری های لازم ۲ باب خانه امید در شهرستانهای سنندج و سقز افتتاح گردید که برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و وررزشی در آن در حال انجام است.

به گفته وی، تخصیص زمین جهت ساخت خانه امید در  سایر شهرستانهای استان نیز در حال پیگیری است.

احمدی همچنین گفت: امسال با بیمه ملت قرارداد بیمه تکمیلی بسته شده و بازنشستگان می‌توانند مدارک پزشکی خود را به شعب بیمه ملت سطح استان تحویل نمایند.

وی در خصوص مراکز طرف قرارداد نیز اعلام کرد که بیمه ملت اقدام به انعقاد قرارداد با چندین مراکز درمانی و آزمایشگاه در شهرستان سنندج نموده است و در صورت انعقاد قرارداد با سایر مراکز درمانی از مدیریت استان و کانون های بازنشستگی سطح استان اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان افزود: سال گذشته در اقدام بی‌سابقه‌ای به ۶ هزار و ۵۸۴ بازنشسته استان وام ۳۰ میلیون تومانی با سود ۴درصد پرداخت شد که طی چند سال گذشته بی سابقه بود.

احمدی گفت: در مورد بحث وام ازدواج فرزندان بازنشسته نیز در سه سال گذشته فقط به ۴۹ نفر این تسهیلات پرداخت شد، اما در سال جدید به ۹۲۸ نفر فرزند بازنشسته وام ۳۵ میلیونی تعلق گرفت.