به مناسبت 25 ذی الحجه؛

مدیر و کارکنان صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با اعضای کانون های بازنشستگان استان دیدار کردند

«محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی از کانون بازنشستگان کشوری و کانون آموزش و پرورش دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان، دوادی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن  ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: تکریم از بازنشستگان  مقید به یک روز و زمان خاص نیست و نامگذاری این روز تاکید درجهت توجه بیشتر به قشر فرهیخته جامعه دانست.

وی با قرار گرفتن در شرایط حساس جامعه از آحاد مردم شهیدپرور استان هرمزگان به ویژه بازنشستگان خواست در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه مثل همیشه حضور پررنگ در پای صندوق های رای داشته باشند.

دوادی در این دیدارها ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه نخست صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ گفت: با اجرایی شدن قانون برنامه هفتم توسعه و پیشرفت کشور در صورت ابلاغ جداول مربوط به نحوه اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان احکام حقوقی نیز صادر و در سایت صندوق بازنشستگی بارگزاری خواهد شد و واریز مبلغ علی الحساب مصوب را نشانه از عزم حاکمیت برای رفع مشکل معیشت بازنشستگان دانست.

محسن دوادی در حاشیه این دیدارها همچنین درجمع بازنشستگان ورزشکار خانه امید پارک گل های و خانه امید پارک دباغیان حضور پیدا کرد و و در خصوص مسائل و مشکلات بازنشستگان گفتگو کرد.