به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد؛

تجلیل از دکتر محمدحسن آلاله بازنشسته نمونه استان خوزستان

در ادامه سلسه دیدارها به مناسبت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» از بازنشسته نمونه استان خوزستان توسط مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان در ادامه سلسله دیدارها با بازنشستگان نمونه استانی «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان روز پنجشنبه چهاردهم تیر ماه با حضور در منزل آقای «دکتر محمد حسن آلاله» بازنشسته اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رشادتمند ابتدا ضمن تمجید از عملکرد آقای آلاله و نقش موثر ایشان در دوران اشتغال در خدمت رسانی به مردم شهید پرور استان خوزستان فعالیت‌های آقای آلاله بعد از بازنشستگی را در نوع خود استثنا و تحسین برانگیز دانست و افزود: ملاک انتخاب بازنشستگان نمونه فعالیت در ۶ محور علوم آموزش پژوهش، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، ایثار و فداکاری، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال و فرهنگ و هنر در دوران بازنشستگی است و فعالیت حرفه ای جنابعالی در اکثر این محورها نشان دهنده این است که بازنشستگی پایان راه نیست و با توکل بر خدا می‌توان در دوران بازنشستگی حتی موفق‌تر از دوران اشتغال نیز عمل کرد.

دبیر ستاد نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ادامه افزود: ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های بازنشستگان گرامی امروزه یک واقعیت محض است و از مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی استان درخواست نمود تا از مشاوره این عزیزان و بزرگان در حل مشکلات و تحقق اهداف دستگاه اداری خود استفاده نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر آلاله ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری، به تشریح فعالیت‌های خود در دوران بازنشستگی و عوامل آن پرداخت و بر آمادگی خود برای همکاری مشترک با صندوق بازنشستگی کشوری با هدف خدمت در حوزه‌های مختلف به جامعه شریف بازنشستگان استان به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تاکید نمود.

در پایان این دیدار آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با تقدیم لوح، گل و هدایا از آقای محمد حسن آلاله بازنشسته نمونه استانی سال ۱۴۰۳ استان خوزستان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.