پیام مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد  با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، “محمد تقی جلیلی بهابادی” در پیامی ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت گفت.

در این پیام آمده است:

محرم آغاز می شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد. محرم، وجدان همیشه بیدار تاریخ و ماه پاسداری از حرمت انسان است.

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست‌قامتی است که در راه دین و عقیده از جان گذشتند و عاشقانه به وصال الهی رسیدند. اسوه‌هایی از عشق و آزادگی که یاد و خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ ثبت و جاودانه شد و سرلوحه‌ زنده‌دلان و نیک‌سیرتان قرار گرفت تا آنجا که در این دوران نیز شهادت و شهادت طلبی الگوی شهدا و ایثارگران ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گردید و پای‌بندی به سالار شهدا در سلوک و طریق زندگی آنان آشکار گشت.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه شهادت سالار آزادگان و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله (ع) و هفتاد و دو یار وفادار و رهروی بیدارش را  تسلیت و تعزیت عرض نموده و به تأسی از شهدا و ایثارگران و رهروان راستین نهضت حسینی، رجاء واثق دارد که از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیاء دین خدا، همچون گذشته بهره‌مند خواهیم شد. انشالله عزاداری‌های این ایام، مقبول درگاه خداوند قادر متعال قرار گیرد.