به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد:

از سه نفر از بازنشستگان نمونه استان خراسان رضوی تجلیل شد

به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از فرهیختگان نمونه منتخب استان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، «عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در این باره گفت: پس از طی فرآیند انتخاب بازنشستگان نمونه استان و تهیه لوح تقدیر با امضای معاون فرهنگی ، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیریت استان، ضمن حضور در منزل بازنشستگان منتخب لوح تقدیر به همراه هدایای تهیه شده به این عزیزان تقدیم شد.

وی افزود: همچنین با توجه به محورهای پیش بینی شده هریک از بازنشستگان در محورهای مشخص شده انتخاب شدند.

به گفته وی، در محور «ایثار و مجاهدت» از پیشکسوت ارجمند جناب آقای «غلامرضا وحیدی نژاد» پدر دو شهید گرانقدر حسن و‌ حسین وحیدی نژاد تقدیر شد.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه آقای وحیدی نژاد به علت عارضه کلیوی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری شده بودند، مدیر استان به همراه همکاران مدیریت از ایشان در بیمارستان عیادت وکرده و از تلاش های ایشان تجلیل کردند. همچنین مدیر استان با همسر و خانواده ایشان نیز در منزل ملاقات کرد.

براساس این گزارش، در محور «فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه» نیز از پیشکسوت گرامی جناب آقای «عنایت الله کمیلی» از فعالان اسبق آموزش و پرورش استان در امور آموزشی و پرورشی تقدیر شد.

در محور «دانش آموختگی و فعالیت های آموزشی پس از بازنشستگی» نیز از سرکار خانم جعفری دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد، برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و سپس دکترا پس از بازنشستگی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی ، عقیدتی و فرهنگی برای خانواده های بازنشستگان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.