مسابقات استانی شطرنج و دارت بازنشستگان کشوری ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود

رقابت های ورزشی بازنشستگان کشوری در تهران و سایر استان های کشور در دو رشته شطرنج و دارت ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مسابقات استانی ورزش بازنشستگان کشوری به صورت همزمان در تمام استان های کشور ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه به ترتیب در رشته های شطرنج و دارت در دو بخش خانم ها و آقایان برگزار می شود. 

براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات استانی سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، رقابت های رشته ورزشی شطرنج استان تهران که در مجموع ۸۵ نفر از بازنشستگان در آن شرکت دارند، ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در محل فدراسیون شطرنج واقع در خیابان حجاب تهران، جنب هتل ورزش برگزار می شود.

مسابقات دارت بازنشستگان کشوری استان تهران نیز با حضور ۱۲۷ نفر از بازنشستگان متشکل از ۸۲ زن و ۴۵ مرد روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری واقع در بزگراه حقانی، نرسیده به همت، خیابان کوشا برگزار می شود. این رشته ورزشی به صورت جداگانه، برای آقایان راس ساعت ۸:۳۰ و برای خانم ها راس ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

گفتنی است، با آغاز سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری و براساس شیوه نامه جدید برگزاری مسابقات، دو رشته ورزشی شطرنج و دارت به طور هماهنگ در تمامی استان های کشور به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود که اطلاع رسانی محل، زمان و چگونگی برگزاری این مسابقات از طریق مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود.