شطرنج بازی مدیرعامل صندوق بازنشستگی در جشنواره ورزشی بازنشستگان

در نخستین روز از سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری (مسابقات استانی)، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از محل برگزاری مسابقات شطرنج در فدراسیون شطرنج، به صورت میان برنامه با یکی از بازنشستگان به رقابت پرداخت. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر صالحی در جریان بازدید از محل برگزاری مسابقات شطرنج آقایان و بانوان بازنشسته تهرانی در فدراسیون شطرنج، به صورت میان برنامه با یکی از بازنشستگان (داور برگزاری مسابقات)، به رقابت پرداخت. 

سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در دو بخش خانم ها و آقایان از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات شطرنج به طور همزمان در ۳۱ استان کشور آغاز شد و فردا نیز در رشته دارت ادامه خواهد یافت که در تهران این رقابت ها در مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار می شود.

براساس شیوه نامه جدید این مسابقات، قرار است ۷۶۷۵ نفر از بازنشستگان زن و مرد هر ماه در یکی از شش رشته شطرنج، دارت، تنیس روی میز، دو ۱۵۰۰ متر، شنا و تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت بپردازند که در پایان، نفرات برتر در هر رشته به مسابقات سراسری که در نیمه دوم سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

گفتنی است، دکتر صالحی در جریان مسابقات شطرنج بازنشستگان کشوری استان تهران با بازنشستگان حاضر در مسابقات به گفت و گوی صمیمانه پرداخت.