با هدف تعامل و همکاری دو جانبه صورت گرفت؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی و روسای کانون های بازنشستگان استان کرمانشاه با مدیرکل بیمه سلامت و مدیر بیمه ملت استان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و روسای کانون های بازنشستگان استان کرمانشاه با هدف تعامل و هم افزایی با مدیرکل بیمه سلامت استان و مدیر بیمه ملت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کرمانشاه ، روز سه شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۳ «کاظم نجفی نیا» مدیر صندوق استان به همراه روسای کانون های بازنشستگان با دکتر تحویلیان مدیرکل و دکتر مهکی معاون توسعه آن اداره‌کل و نیز مدیر و برخی از کارشناسان بیمه ملت در محل مدیریت صندوق دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، نجفی نیا مدیر صندوق استان به تشریح مشکلات بازنشستگان کشوری در حوزه درمان در دو بخش دولتی و خصوصی، نحوه ارائه خدمات، عدم اطلاع ذینفعان از حقوق خود در حوزه درمانی، بیماران خاص و… پرداخت.

سپس دکتر تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن استقبال از برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیر صندوق و روسای کانون های بازنشستگی بر همکاری دو طرف برای ارائه خدمات بهتر به ذینفعان تاکید و به بیان و تشریح جزئیات مختلف در خصوص مراکز درمانی دولتی و خصوصی و نحوه ارائه خدمت به بیماران و طرح‌های مختلف در حوزه جبران هزینه‌های بیماران پرداخت.

مدیرکل بیمه سلامت گفت: بیماری اس ام ای یا آتروفی عضلانی نخاعی که قبلا تحت پوشش بیمه سلامت نبوده با همت دولت سیزدهم، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

تحویلیان در ادامه از ارائه خدمات رایگان به بیماران خاص خبر داد و گفت: کلیه هزینه های درمان بیماران خاص از جمله هزینه های بستری و دارو برای بیماران خاص به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان ابراز امیدواری کرد: با همکاری صندوق بازنشستگی و شرکت بیمه ملت ، بیمه شدگان گرامی با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای بتوانند خدمات دریافت کنند و از رفت و آمدهای اضافی و اسناد کاغذی بیمه شدگان خودداری شود.

پس از آن «ایوب احمدی» مدیر شرکت بیمه ملت در استان از پیگیری های این شرکت جهت انعقاد قرارداد با مراکز درمانی خصوصی و دولتی در ماه جاری خبر داد و گفت: بزودی با برخی  بیمارستان های خصوصی، عمومی غیردولتی و دولتی در استان قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

در ادامه سه طرف تفاهم کردند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله مدیریت صندوق استان ، اداره‌کل بیمه سلامت و شرکت بیمه ملت، خانه‌های امید شهرستان‌ها و ادارات بیمه سلامت در هر شهرستان و تشکل‌های مردم نهاد و همچنین همکاری کارشناسی، فرهنگی و روابط عمومی دو دستگاه، در خصوص تبیین و اطلاع رسانی همه جانبه به بازنشستگان گرامی اقدام نمایند.

در پایان سه طرف بر تعاملات مستمر سه جانبه و انجام اقدامات تفاهم شده تاکید نمودند.