با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

برگزاری آیین بهره برداری از تجهیزات نوین تخلیه و بارگیری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ آیین بهره برداری از تجهیزات نوین تخلیه و بارگیری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در مراسم افتتاح پروژه های سرمایه گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط کار وزارت کار، «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «امید جهانخواه» مدیرکل گمرک تهران، تجهیزات نوین تخلیه و بارگیری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افتتاح گردید.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، از استقرار ۲۰ دستگاه جرثقیل حاضر در شرکت انبارهای عمومی تهران خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب ناوگان ۶۳ ساله این شرکت که تاکنون به دلایل مختلف موفق به نوسازی نگردیده بود و از آنجایی که حوزه فعالیت این شرکت در جهت خدمات رسانی به جامعه ذینفعان و بازنشستگان عزیز است و این جز با ارتقاء تجهیزات و ماشین آلات امکان پذیر نیست.

ابیانه نظری در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با ارتقا و نوسازی ماشین آلات لجستیکی اظهار داشت: آغاز این راه و فراهم آوردن ماشین آلات جدید و نو، گامی بلند در جهت توسعه روزافزون مجموعه انبارهای عمومی خواهد بود.

وی ادامه داد: با وجود همکاری تمامی پرسنل در این ۱۰ ماه، نسبت به سال های گذشته افزایش تناژ داشته ایم و این نشان‌دهنده حسن انجام کار توسط تمامی همکارانم در سراسر کشوربوده و امید است با استعانت از خداوند متعال و با وجود این تجهیزات، روند توسعه شرکت همچنان صعودی باشد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید، به اقدامات صورت گرفته در این شرکت از جمله تهیه حدود ۱۰۰ عدد لیفتراک و ۱۲ عدد ماشین آلات آتش نشانی و ورود آن به ناوگان لجستیکی شرکت اشاره کرد و گفت: در انبارهای عمومی سرمایه گذاری به معنای رشد و توسعه است لذا توسعه بسیار خوبی تا ۵ سال آینده پیش روی این مجموعه است.

او با اشاره به عملیاتی ساختن دو ابر پروژه در شرکت، افزود: یکی از این ابرپروژه ها در منطقه لطف آباد و کاسپین و جنوب شرق ایران است. تلاش ما و تمامی همکاران بر این است که به عنوان هاب اصلی واردات و صادرات در آن منطقه وارد شویم. لذا تمامی اقدامات در جهت تبدیل شدن مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به حلقه وصل لجستیک کشور است.

در ادامه این آیین معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این اقدام بزرگ در جهت توسعه ناوگان لجستیکی کشور تقدیر به عمل آورد و از آن به عنوان عاملی مهم برای پیشرفت در حوزه صادرات و واردات در داخل و خارج از کشور یاد کرد.

در پایان معاون روابط کار وزارت کار به همراه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران و حاضرین در این مراسم با حضور در محل استقرار ماشین آلات تازه خریداری شده، از تجهیزات نوین تخلیه و بارگیری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بازدید کردند.