انتشار نشریه شماره ۵۹ اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)

پنجاه و نهمین شماره نشریه «مروری بر تأمین اجتماعی بین المللی» ویژه ماه های آوریل و ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی از سوی اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، منتشر شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، شماره جدید نشریه مروری بر تأمین اجتماعی بین المللی این سازمان، ویژه ماه های آوریل و ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی، با مهمترین مقالات بیمه ای در حوزه موضوعات مختلف شامل “بررسی لایه دوم بازنشستگی در اروپای مرکزی و شرقی”، “سن بازنشستگی موثر از زمان استخدام و اشتغال تمام وقت و تأثیر بحران سال ۲۰۰۸″، “مزایای بیکاری چقدر عادلانه است؟ مورد مطالعه: شرق آسیا”، “سیاست های بازارکار کارفرمایان در کشور سوئد” و “حمایت سلامت اجتماعی در کشور کامبوج” منتشر شد.

نشریه «مروری بر تأمین اجتماعی بین المللی»، همچنین گزارش ها و مقالات متنوعی را برای مخاطبان خود گردآوری کرده است که ازجمله آن ها می توان به “تصویری لحظه ای از طرح های بازنشستگی اروپای مرکزی و شرقی”، “چارچوب قانونی مزایای لایه دوم بازنشستگی”، “سن بازنشستگی و بیکاری”،” ایجاد شغل و تقسیم کار در بخش عمومی”، “چالش های طراحی سیاست و اجرا” و … اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی این نشریه می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:
http://services.cspf.ir/MagazineISSAi.aspx