در ادامه برگزاری مسابقات استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان انجام می شود:

رقابت ۱۶۰۰ ورزشکار بازنشسته سراسر کشور در رشته تیراندازی با تفنگ بادی

مسابقات استانی«تیراندازی با تفنگ بادی» بازنشستگان کشوری به طور همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در ادامه برگزاری مسابقات استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، ۱۶۰۰ ورزشکار در دو بخش خانم ها و آقایان در رشته «تیراندازی با تفنگ بادی» در ۳۱ استان کشور به رقابت می پردازند.
در این دوره از رقابت های ورزشی بازنشستگان، بر اساس شیوه نامه جدید و در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین جامعه بازنشستگی کشور و ترویج مستمر فرهنگ ورزش سلامت محور، رقابت ها به گونه برنامه ریزی گردید که ورزشکاران هر ماه در یکی از شش رشته ورزشی شطرنج، دارت، تنیس روی میز، دو ۱۵۰۰ متر، شنا و تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت بپردازند.
هدف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری جشنواره های ورزشی افزایش نشاط اجتماعی، کاهش ناهنجاریهای جسمی و روحی و کاهش هزینه درمان است وصندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا برای نخستین بار در سومین دوره این جشنواره، در کنار برگزاری مسابقات ورزشی استانی بسترسازی مناسب برای توسعه سلامت جسمانی و روانی و نهادینه سازی فرهنگ ورزش همگانی در میان بازنشستگان صورت گیرد. 
گفتنی است سومین جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان کشوری از اردیبهشت ماه سال جاری در ۳۱ استان کشور آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه می یابد. همچنین مسابقات کشوری جشنواره متشکل از نفرات اول هر رشته ورزشی در استان ها، نیمه دوم امسال در تهران برگزار می شود. مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در روز چهارشنبه  22 خرداد ماه همزمان در تهران و مراکز استان ها با شور و اشتیاق بازنشستگان و با رقابت سالم برگزار می شود.