با حضور 100نفراز مدیران و کارشناسان مربوطه؛

کارگاه آموزشی به روزرسانی قوانین و مقررات بازنشستگی برای مسئولین امور مالی و اداری کارشناسان اداره کل نواحی هفت گانه و شهرستان های آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد

کارگاه آموزشی به روزرسانی قوانین و مقررات بازنشستگی برای مسئولین امور مالی و اداری کارشناسان اداره کل ، نواحی هفت گانه و شهرستان های آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی، در راستای آموزش و به روز رسانی قوانین و مقررات بازنشستگی و وظیفه ، سامانه شاغلین ، سامانه معافیت از پرداخت کسور سهم مستخدم کارکنان مازاد بر سی سال و … برای مسئولین امور مالی و اداری اداره کل ، نواحی هفت گانه و شهرستان های آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، کارگاه آموزشی توسط مدیر و کارشناسان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان برگزار شد.

«عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان در این باره گفت: برقراری به موقع و بدون تأخیر حقوق بازنشستگان یکی از سیاست ها و اولویت های مهم صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی افزود: به همین دلیل با توجه به آغاز فرآیند برقراری حقوق بازنشستگی بیش از ۴هزار نفر از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان که در سال جاری بازنشسته می شوند، برگزاری جلسات متعدد کاری و کارگاه های آموزشی از این دست در جهت به روز رسانی اطلاعات و قوانین و مقررات مربوطه در راستای تسریع فرآیند انجام کار بسیار مثمر ثمر است.

حسینی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعامل های صورت پذیرفته و برگزاری این دوره آموزشی، ضمن کاهش ضریب اشکالات در انجام کار، موجبات افزایش سرعت برای صدور احکام برقراری و به تبع دریافت به موقع حقوق بازنشستگان ذی ربط فراهم گردد.

گفتنی است حسینی در خصوص مستندات مورد نیاز جهت تکمیل پرونده های برقراری حقوق به منظور رفع خطاهای مرتبط در سامانه احکام، توضیحات لازم را ارائه کرد.

با توجه به راه اندازی سیستم هوشمند معافیت از پرداخت کسور بازنشستگی سهم مستخدم کارکنان مازاد بر سی سال نیز ، در خصوص نحوه بارگذاری مستندات مربوطه، آموزش های لازم و کامل توسط کارشناس مدیریت استان ارائه گردید.

لازم به ذکر است که دوره آموزشی مذکور برای بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان مربوطه در مجتمع خدمات آموزشی و رفاهی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان ، برگزار شد.