پاسخ به یک ابهام؛

اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص یک صورتجلسه

درخصوص انتشار یک صورتجلسه در فضای مجازی تاکید می شود که از ابتدای سال ۱۴۰۳ هیچ گونه مسئولیت اجتماعی توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت نشده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پیرو انتشار تصویر یک صورتجلسه در فضای مجازی و متعاقب آن واکنش های مردمی و با هدف پاسخ به دغدغه بازنشستگان محترم و  افکار عمومی، به اطلاع می رساند:

 

صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون هیچ گونه پرداختی تحت عنوان «مسئولیت اجتماعی» و موضوعات مشابه نداشته و نیز با توجه به مصوبه هیأت مدیره این صندوق و موافقت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ هیچ گونه مسئولیت اجتماعی توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت نشده است.

 

بر این اساس، مسئولیت اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک بنگاه اقتصادی_اجتماعی تنها متوجه ذینفعان اصلی آن یعنی بازنشستگان کشوری است.

 

لازم به ذکر است اداره کل خدمات رفاهی این صندوق درراستای عمل به وظایف خود و ارائه تسهیلات رفاهی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان، «همانند سنوات گذشته» در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده که جزئیات آن در قالب اطلاعیه های شماره یک و دو در روزهای گذشته منتشر شده است.