در دفتر فرماندار شهرستان بندرلنگه؛

با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان ازبازنشسته نمونه شهرستان بندرلنگه تجلیل شد

با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان ازبازنشسته نمونه شهرستان بندرلنگه تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان، «محسن دوادی»مدیر صندوق بازنشستگی کشوری با حضور فرماندار شهرستان بندرلنگه از سیداحمد عدنانی بازنشسته نمونه استانی در محور «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه» تجلیل کرد.

محسن دوادی ضمن تسلیت شهادت مجاهد نستوه مقاومت شهید اسماعیل هنیه، و گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: بازنشستگی را آغاز فصل جدیدی از دوران زندگی فردی دانست و بر لزوم توجه جدی به دوران پس از بازنشستگی افراد به جهت ایجاد گسست و روابط اجتماعی تاکید کرد.

وی تجلیل از بازنشستگان نمونه ای که فعالیت‌های خود را بعد از دوران بازنشستگی ادامه می‌دهند را نیز یکی از اهداف برگزاری همایش‌ های ۲۵ ذی الحجه دانست و بر لزوم ایجاد زمینه های لازم در خصوص نقش آفرینی بازنشستگان و مشارکت و استفاده از تجارب ارزشمند آنان در جامعه و حفظ کرامت و منزلت آنان در اجتماع و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

دوادی، پویایی و تحرک بازنشستگان را یکی از موانع بروز بیماری های دوره سالمندی دانست و از آغاز ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره های ورزشی بازنشستگان و مشارکت در برنامه های فرهنگی و ورزشی در خانه های امید را از دیگر برنامه های صندوق بازنشستگی در جهت ایجاد نشاط اجتماعی را درجامعه بازنشستگان است.

فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در این دیدار یا بیان اینکه بازنشستگان کانون تجربه و سرمایه های اجتماعی هستند ارج نهادن و استفاده از تجربات این بزرگوارن کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد.

وی بر لزوم مشارکت بیش از پیش بازنشستگان شهرستان بندر لنگه در برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی تاکید کرد.

در پایان این دیدار با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان فرماندار بندر لنگه و ریئس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و رئیس کانون بازنشستگان بندرلنگه از مقام شامخ سید احمد عدنانی با تقدیم لوح تقدیر استاندار و رئیس ستاد استانی، گُل و هدایای نفیس تجلیل بعمل امد.