پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت روز خبرنگار

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد  با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، “محمد تقی جلیلی بهابادی” در پیامی ۱۷ مرداد ماه  روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

“سوگند به قلم و آنچه می­ نگارد”

تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع­ رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی­ منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی­ وقفه خویش، پویایی، دانایی، نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه­ ای با تمام ناهمواری­ها، ناملایمات و دشواری­ها استوارانه بایستند.

ایستادگی که باعث شد تا ۱۷ مردادماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با جان و دل قدم در میانه میدان می گذارند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

اینجانب به بهانه هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت و فداکاری های اصحاب جریده و قلم برای اعتلای فرهنگ ایران عزیز اعلام می دارم و از درگاه ایزد منان سلامتی و بهروزی روزافزون برای تمامی فعالان جامعه رسانه ای آرزو مینمایم.

 

محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری  استان کهگیلویه و بویر احمد