در جشنواره ورزشی بازنشستگان؛

برندگان مسابقه پتانک خانمها صندوق بازنشستگی کشوری لرستان مشخص شدند

برندگان مسابقه پتانک خانمها صندوق بازنشستگی کشوری لرستان مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان ، در روز دوشنبه بیست و دوم مراد ماه سال ۱۴۰۳ مسابقه پتانک ، ششمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری لرستان ، در پارک شاپوری شهر خرم آباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه ، در قالب تیم های دو نفره با هم به رقابت پرداختند.

در پایان تیم خانمها نوش آفرین سراجی و فتانه کوگانی موفق به کسب رتبه اول و مدال طلا ، تیم خانمها شهره پاکدل و ناهید نیک پی رتبه دوم و کسب مدال نقره و تیم خانمها اکرم نصرالله زاده و مریم شمسیان خرم آبادی رتبه سوم و کسب مدال برنز مسابقه پتانک  بانوان ششمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان لرستان شدند .

در پایان مسابقه پتانک ، توسط  مسلم سراهنگ مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری لرستان ، با اهداء مدال ، لوح تقدیر ، تندیس و هدایا نقدی از برندگان تقدیر بعمل آمد. گفتنی است نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری بازنشستگان اعزام خواهند شد.

پتانک ورزشی است که در آن هدف این است که بازیکنان توپی فلزی را (که جزء اصلی این بازی است) به جک نزدیک کنند. این رشته در روش های مختلف انفرادی تیمی دو نفره و سه نفره و میکس برگزار می‌شود که تعداد پرتابها در هریک این روش‌ها متغیر است. بازیکنان باید این کار را در حالی انجام دهند که دو پایشان داخل «دایرهٔ شروع» (رینگ) قرار دارد. این ورزش معمولاً در خاک یا شن و ماسهٔ سخت شیب دار صورت می‌گیرد اما می‌توان آن را در داخل چمن نیز برگزار کرد.