با برگزاری بازی های فکری بازنشستگان انجام شد:

آغاز ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان مرکزی

     آغاز ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان مرکزی با برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان در رشته های اتللو و اونو در خانه امید اراک.

 

به  گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان مرکزی روز پنج شنبه ۲۵ مرداد با برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان در  بازی های فکری اتللو و اونو در خانه امید اراک آغاز گردید . صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی گفت:در راستای برگزاری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، مسابقات اتللو و اونو در دو بخش آقایان و خانمها در خانه امید اراک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از علاقمندان، رقابتهای ورزشی در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و خانمها برگزار میگردد و نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

((حسامی)) در خصوص دو رشته جدید ورزشی امسال اتللو و اونو افزود : راز جذابیت بازی‌های فکری دونفره در این است که قواعد بسیار ساده دارد و در عین حال دارای عملکرد های پیچیده و عمیق می باشد که از  مزایای آن می توان تقویت حافظه ، افزایش تمرکز ،کاهش استرس ،تقویت ذهن و هوش و آموزش نحوی برنامه ریزی را نام برد .

مسابقات ورزشی اتللو با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان و خانمها در خانه امید اراک بکار خود خاتمه داد.

نفرات برتر آقایان

محمد فراهانی (بازنشسته آموزش و پرورش ) مقام اول .

محسن تقوی (بازنشسته آموزش و پرورش ) عراقی مقام دوم.

حمید رضا شمس (بازنشسته آموزش و پرورش ) مقام سوم.

نفرات برتر خانمها

زهرا رحیمی (بازنشسته آموزش و پرورش )مقام اول.

شهلا ده حقی (بازنشسته آموزش و پرورش )مقام دوم.

فهیمه ساعدی پور(بازنشسته آموزش و پرورش ) مقام سوم.