با همکاری بنیاد فرزانگان بزرگمهر اراک برگزار میگردد:

دوره آموزشی اصول تغذیه در دوران سالمندی ویژه بازنشستگان استان مرکزی

دوره آموزشی تغذیه ویژه بازنشستگان کشوری استان مرکزی با همکاری بنیاد فرزانگان بزرگمهر اراک به صورت هفتگی در ایام تابستان در خانه امید بازنشستگان اجرا میگردد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان مرکزی ، دوره آموزشی تغذیه ویژه بازنشتگان کشوری استان مرکزی با همکاری بنیاد فرزانگان بزرگمهر اراک به صورت هفتگی در ایام تابستان در خانه امید بازنشستگان با حضور اساتید و کارشناسان متخصص این حوزه اجرا میگردد.  این دوره سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح به منظور آشنایی بازنشستگان و سالمندان با اصول صحیح تغذیه در دوران سالمندی برگزار میشود.

“صدیقه حسامی” مدیریت صندوق بازنشستگی استان مرکزی اعلام نمود: به منظور ایجاد شرایط لازم برای تامین سلامت در دوران سالمندی داشتن آگاهی و بهره مندی از تجارب و توانمندی های متخصصین حوزه سالمندی در ارتقا کیفیت زندگی در این دوران بسیار تاثیر گذار می باشد  اگر اصول تغذیه در سالمندان رعایت شود کمتر در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها قرار می‌گیرند و این خود منجر به بهبود کیفیت زندگی آنان  خواهد شد .بدین منظور  و به جهت حفظ و ارتقای سلامت جسمی قشر معزز بازنشستگان این دوره برنامه ریزی و اجرا شده است .

لذا از کلیه بازنشستگان و علاقه مندان دعوت میگردد با توجه به تداوم دوره در طی هفته های آتی ضمن هماهنگی قبلی در جلسات آموزشی حضور به هم رسانند.