به منظور هم‌اندیشی و ‌هم‌افزایی صورت گرفت؛

برگزاری نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان قزوین با بیمه ملت و کانون‌های بازنشستگی

جلسه هم اندیشی و هم افزایی صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه ملت و رؤسای کانون های صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین، جلسه ای بین نمایندگان بیمه ملت و رؤسای کانون های بازنشستگی کشوری در محل مدیریت استان با حضور” سعادتی” مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین ،”اصغری “نماینده بیمه ملت و “حسینی” مدیر بیمه ملت استان قزوین و گیلان برگزار شد.

“صالح سعادتی” مدیر صندوق بازنشستگی استان قزوین در این نشست ابتدا ضمن خوش آمدگویی خدمت رؤسای کانون های بازنشستگی و نمایندگان بیمه ملت به تشریح و تبیین قرارداد بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود به لطف الهی تلاش نموده تا هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به عزیزان بازنشسته به وجود نیاید و همچنین گزارشی از بازدید سرزده خود به شعبات و نمایندگی های بیمه ملت ارائه نمود.

در ادامه “سعادتی” نکاتی را نسبت به خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان عزیز به نمایندگان بیمه ملت تاکید داشتند:

نظارت بر شعبات استان و پاسخگو بودن آنها

تاکید بر صدور رسید الکترونیکی برای مراجعین

تسریع در بررسی و کارشناسی اسناد جهت پرداخت هرچه زودتر

پیگیری اسناد بیمارستانی که ثبت در سامانه بیمه ملت مقدور نمیباشد

توصیه در جهت تکریم بازنشستگان و آموزش کارکنان در شعبات

پیگیری جدی وضعیت بیماران خاص

و در ادامه نمایندگان بیمه ملت به اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب و به هنگام به بازنشستگان و موظفین صندوق ،و رفع مشکلات بازنشستگان عنوان شدکه قول پیگیری و انجام آن را دادند و در آخر هر یک از اعضای کانون ها به طرح سوالات و پیشنهادات خود پرداختند که پاسخ لازم توسط نمایندگان بیمه ملت به حاضرین ارائه شد.