به منظور خدمت به زائران حسینی صورت گرفت؛

آغاز فروش ویژه شرکت کفش ملی به مناسبت اربعین حسینی

کمپین فروش ویژه محصولات مناسب پیاده روی اربعین با شعار “در مسیر عشق حسینی با کفش ملی” در فروشگاه های کفش ملی سراسر کشور آغاز به کار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، «علی اصغر محمدپور» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از آغاز کمپین شرکت کفش ملی برای فروش ویژه محصولات مناسب پیاده روی اربعین خبر داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی با اشاره به اجرای این کمپین، تصریح کرد: شرکت کفش ملی به عنوان اولین نشان کفش ایران و خاورمیانه، در راستای رسالت مسئولیت اجتماعی و وظیفه ذاتی خود و به منظور خدمت به زائران حسینی سبد متنوع محصولات مناسب پیاده روی اربعین نظیر کفش راحتی، کتانی، صندل و دمپایی را برای زائرانی که قصد عزیمت به این سفر معنوی دارند در نظر گرفته است.

به گفته وی، هموطنان عزیز و علاقه مندان به سفر اربعین جهت سهولت در خرید می توانند به یکی از ۲۲۰ فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور مراجعه یا از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی http://www.mellishoes.ir خرید خود را به راحتی انجام دهند.

گفتنی است کمپین فروش ویژه اربعین شرکت کفش ملی با شعار«در مسیر عشق حسینی با کفش ملی» از سه شنبه ۱۷ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.