به منظور نظارت بر عملکرد انجام شد؛

بازدید سرزده مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان از نمایندگی‌های بیمه ملت

در بازدید سرزده «محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان، نحوه خدمت دهی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کردستان؛ «محمد احمدی» مدیر استان روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۳ از تعدادی از نمایندگی های بیمه ملت در شهرستان سنندج به صورت سر زده بازدید کرد.

احمدی در این بازدیدها، با بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در این مراکز به گفتگو پرداخت و به سوالات این عزیزان در خصوص بیمه تکمیلی و نحوه تحویل و پذیرش اسناد درمانی و همچنین پرداخت فاکتورهای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در سال ۱۴۰۲ پاسخ داد.

در ادامه این بازدید، مدیر استان، با رئیس مجمع نمایندگی های بیمه ملت در استان ، جهت رفع موانع موجود و سرعت بخشیدن در امر پذیرش و ثبت اسناد پزشکی نیز گفت و گو کرد.

گفتنی است در این بازدیدها، که رئیس مجمع کانون های بازنشستگی استان و رئیس کانون بازنشستگی دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند، مقرر شد در اسرع وقت با پیگیری های لازم از طرف مدیریت صندوق بازنشستگی استان و سرپرستی شعب بیمه ملت در استان جهت خدمات دهی بهتر و سهولت در امور بیمه ای بازنشستگان عزیز پیگیری های لازم صورت گیرد.