با هدف تسهیل صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگان فرهنگی؛

نشست معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد

در جهت تسریع و تسهیل در روند صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگی فرهنگیان در مهرماه سال جاری جلسه‌ای با حضور “سیدبهروز موسوی بهبید” معاون پژوهشی، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان در محل دفتر “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ با رویکرد هم افزایی و تعامل بین صندوق بازنسشتگی کشوری و اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان و با هدف تسریع و تسهیل در روند صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگی فرهنگیان گرامی در مهرماه سال جاری جلسه‌ای با حضور “سیدبهروز موسوی بهبید” معاون پژوهشی، برنامه ریزی و توسعه منابع و “کوروش خلیلی” مدیر منابع نیروی انسانی و سایر مسئولین اداری و مالی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در محل دفتر “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا “آرش رشادتمند” مدیر صندوق استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر همکاری و تعامل دو جانبه و مستمر بین دو دستگاه با هدف تسریع در ارائه خدمات به ویژه برقراری به موقع احکام بازنشستگی تاکید نمود.

رشادتمند افزود: قطعاً انجام صحیح و به موقع وظایف محوله در حوزه شاغلین و بازنشستگان در هر دو دستگاه می‌تواند عامل رضایت در فرهنگیان عزیز باشد. ارتقای سطح همکاری در حوزه آموزش قوانین و مقررات و برگزاری جلسات مستمر فی مابین با هدف شناسایی و رفع گلوگاه‌ها و چالش‌ها و موانع موجود احتمالی در فرایند اجرای کارها می‌تواند باعث تسهیل‌گری در امور گردد.

در ادامه “موسوی بهبید” معاون پژوهشی، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان از همکاری صندوق بازنشستگی کشوری در ارائه خدمات به مجموعه آموزش و پرورش قدردانی و ارتباط مستمر و هم افزایی دو طرف را الگویی مناسب و مطلوب برای سایر بخش ها دانست.

وی در ادامه افزود: مجموعه آموزش و پرورش با رویکرد رضایتمندی حداکثری در بین همکاران عزیز فرهنگی آماده هرگونه همکاری با صندوق بازنشستگی کشوری می‌باشد.

در پایان دو طرف در خصوص موضوعات مختلف فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداخته و در جهت تسریع و تسهیل‌گری در ابعاد مختلف کاری به توافق رسیدند.