شرکت پرشین گلف اجرایی کرد؛

اسکان بازنشستگان زائر اربعین حسینی در اکوکمپ واقع در کربلای معلی

شرکت پرشین گلف با هدف خدمت رسانی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که زائر اربعین حسینی هستند، با برپایی موکب در مسیر پیاده روی کربلای معلی به این عزیزان زائر خدمت رسانی می کند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین این صندوق اعلام کرد که زائران حسینی بازنشسته می توانند با مراجعه به موکب اکوکمپ احداثی از خدمات اسکان بهره‌مند شوند.

موکب اکو کمپ پرشین گلف در کربلا به نشانی کربلا، شارع (خیابان) تعلیب، گاراژ تعلیب (مرکز تجمیع کاروان ها و موکب های ایرانی) به بازنشستگان کشوری زائر پیاده‌روی اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

بر این اساس، در موکب یادشده که فاصله ای حدودا ۴۰ دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم حضرت ابا عبدالله حسین (ع) دارد، اسکان افراد به صورت چادرهای کمپی ۶نفره انجام خواهد شد.

همچنین برای سهولت ایاب و ذهاب زائران، ۸ عدد ون به صورت ۲۴ ساعته زوار را تا میدان پرچم شهر کربلا همراهی می‌کنند.

بر اساس اطلاعیه این کمیته، چادرهای مذکور مجهز به تشک، بالش و پتو است که به صورت هتلینگ هر دوره تعویض می‌شود؛ ضمن اینکه سیستم سرمایش و مه پاش نیز برای راحتی عزیزان زائر در چادرها تعبیه شده است.

بازنشستگان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۱۲۲۲۰۲۷۴۵ و ۰۹۳۶۲۲۰۲۷۴۵ تماس بگیرند. همچنین کارشناس شرکت پرشین گلف از طریق چت در نرم‌افزار بله به شماره ۰۹۳۵۶۸۶۹۱۴۹ پاسخگوی بازنشستگان گرامی است.

گفتنی است این طرح با مشارکت شرکت پرشین گلف، از شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود.