در جلسه شورای عالی کانونهای بازنشستگی استان با مدیر بیمه ملت مطرح شد:

در راستای بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ بازنشستگان قرارداد با بیمارستهای خصوصی هر چه سریعتر انجام پذیرد.

آقای صادقی مدیر بیمه ملت در استان گفت: پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان از طریق نرم افزار دینا در مدت ۷۲ ساعت پس از ثبت مدارک پزشکی صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کرمان جلسه ای در جهت هم اندیشی و عملکردبیمه ملت درراستای قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری باحضور آقای سلیمانی مدیر صندوق در استان؛ آقای صادقی مدیر بیمه ملت و روسای کانونهای بازنشستگی در محل شعبه بیمه ملت کرمان بتاریخ ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای سلیمانی مدیر استان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه ؛ هدف از برگزاری نشست را افزایش تعامل در راستای تسهیل دریافت و پذیرش اسناد پزشکی در شعب بیمه ملت و راه حلی برای پذیرش بیماران در بیمارستان های خصوصی در سطح استان اعلام کرد.

آقای سلیمانی در ادامه بیان داشت:مهمترین خواسته بازنشستگان  و بیمه شدگان مشترک صندوق پرداخت به موقع هزینه های درمانی و انعقاد قرارداد با کلیه مراکز درمانی می باشد که این موضوع نیاز به تعامل بین صندوق و شرکت بیمه است و از بیمه ملت خواستاریم باتوجه به عدم اتصال سیستمی برنامه چارگون جهت مکاتبات اداری حتماً مشکلات را کامل به صندوق انتقال دهند و در جهت پذیرش بیماران در  بیمارستان های خصوصی بایستی از تمام ظرفیت افراد و کانونهای استان استفاده و حتماً قرارداد با بیمارستان ها به هر نحوی منعقد شود.

درادامه آقای صادقی مدیر بیمه ملت اظهار داشت: دراین چند ماه از سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه ملت با توجه به سال اول قرارداد با صندوق چالش زیادی داشت که به لطف خدا و همکاری مدیریت صندوق در استان یک به یک مرتفع گردید.

مدیر بیمه ملت دراستان گفت: ارائه خدمات در مراکز پاراکلینیکی(آزمایشگاه, داروخانه و…..) به نحوه مطلوب درحال انجام و پرداخت خسارات هم تقریباً حدود یک ماه گذشته شروع گردیده است.

و در پایان جلسه هر یک از روسای کانونهای بازنشستگی استان پیشنهادات ونقطه نظرات خود را به جهت هر چه بهتر شدن قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ بازنشستگان بیان داشتند.