به مناسبت روز پزشک انجام شد؛

تجلیل و تقدیر از پزشکان خانه امید گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت روز پزشک از پزشکان شهر گچساران که با خانه امید بازنشستگان کشوری شهر گچساران همکاری داشتند؛ تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، به مناسبت روز پزشک از پزشکان متخصص که با خانه امید بازنشستگان کشوری شهر گچساران همکاری داشتند، با حضور “یداله مرادی”مدیر خانه امید گچساران و ” سید غلامحسین حسینی ” فعال فرهنگی خانه امید گچساران تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

“یداله مرادی” مدیر خانه امید گچساران  اول شهریورماه روز بزرگداشت پزشک شهیر ایرانی حکیم ابوعلی سینا، فرصتی دانست تا یک‌بار دیگر به جایگاه والای حرفه پزشکی و تلاش‌های بی‌وقفه این گروه و به‌ویژه پزشکانی که به جامعه ی بازنشستگان خدمت می کنند؛ ادای احترام کنیم.

وی افزود:پزشکان همچون ستارگانی درخشان با نور دانش و مهربانی خود، تاریکی را از دل و جان بیماران می‌زدایید و با دانش، مهارت و تعهدی مثال‌زدنی، همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارید و پیوسته با تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان، سلامت و تندرستی جامعه را تضمین نموده و امید و آرامش را به بیماران هدیه می‌کنید.

در این دیدار با حضور در مطب پزشکان خانم دکتر صدیقه حسینی متخصص زنان و زایمان دختر خانم فرهنگی بازنشسته اقای سید غلامحسین حسینی،اقای دکتر محمد قائدی متخصص داخلی،اقای دکتر محمد محمدی متخصص مغز واعصاب،اقای دکتر سجاد قربانی زاده متخصص چشم،اقای دکتر امیررضا دست افکن متخصص ارتوپد و اقای دکتر سید داوودحسینی پزشک عمومی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.