در ادامه برگزاری ششمین جشنواره ورزشی انجام شد؛

برگزاری مسابقات فوتبال دستی بازنشستگان کشوری استان خوزستان

در ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری مسابقات «فوتبال دستی تیمی» بازنشستگان استان خوزستان در دو بخش بانوان و آقایان در خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ در ادامه برگزاری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری مسابقات “فوتبال دستی” در دو بخش خانم‌ها و آقایان روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ در خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز برگزار و برندگان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات تیمی در بخش بانوان “نسرین کایدزاده” و “آرزو امیری” از بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان به رتبه اول، “َمهناز محمدپور” بازنشسته فنی و حرفه‌ای و “مژگان کریمی” بازنشسته آموزش و پرورش به عنوان رتبه دوم و “ماهتاب میزانی” بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای و “پروین نقاش” بازنشسته آموزش و پرورش به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در بخش آقایان “منصور بیگدلی” بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای و “جواد گل” بازنشسته شهیدچمران رتبه اول، “انوشیروان محمدیان” بازنشسته آموزش و پرورش و “حمید میریان” بازنشسته شرکت مخابرات خوزستان رتبه دوم و “علیرضا وزیری اسفرجانی” و “طاهر عبدلی” از بازنشستگان دانشگاه شهیدچمران اهواز مقام سوم را کسب نمودند.