هلدینگ صباجهاد میزبان دوره های آموزشی بازاریابی و فروش

دوره‌ های آموزشی بازاریابی و فروش با همکاری دانشگاه صنایع و معادن ایران، تیر و مردادماه سال جاری با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارشناسان هلدینگ صباجهاد و شرکت های تابعه آن برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از هلدینگ صباجهاد، دوره های آموزشی بازاریابی و فروش، با حضور چهره های مطرح علم بازاریابی و فروش و همچنین حضور مدیران شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری در سالن اجتماعات این هلدینگ در تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، تا کنون سه دوره از سری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش در سطح مدیران و کارشناسان با محوریت شناخت نیاز و تقاضای بازار، مفاهیم اساسی بازاریابی، سرفصل های اساسی تحقیقات بازار، فرآیند شناسایی بازار هدف و مهندسی فروش و چالش های آن با حضور اساتید فن برگزار شده است.


قرار است این دوره های آموزشی تا پایان امسال با هدف ارتقاء سطح علمی مدیران و کارشناسان هلدینگ صبا جهاد و شرکت های تابعه آن ادامه یابد.

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رویکرد مدیرعامل هلدینگ صبا جهاد برای افزایش سوددهی و ارتقای فروش محصولات در حوزه های صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی است.