در نشست سه جانبه مطرح شد:

بیمه ملت فرزند صندوق بازنشستگی کشوری است/کانون‌ها صدای بازنشستگان در همه زمینه‌ها

جلسه هم اندیشی مدیرصندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی با مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و سرپرست منطقه شمال شرق بیمه ملت با حضور برخی از روسای کانون های بازنشستگی استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی ، با توجه به تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از شرکت آتیه سازان حافظ به شرکت بیمه ملت ، در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت حل چالش های بازنشستگان استان خراسان رضوی ، جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت بیمه ملت ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و سرپرست منطقه ای این شرکت با مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی و تعدادی از روسای کانون های بازنشستگی در محل مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ، برگزار شد.

عفت حسینی مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با توجه به مراجعه ها، تماس ها و سئوالات متعدد بازنشستگان با همکاران این مدیریت و نیز کانون های بازنشستگان استان در خصوص بیمه تکمیلی ملت و با توجه به حضور جناب آقای یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت و نیز اعضای هیات مدیره این شرکت در مشهد مقدس ، فرصت غنیمت شمرده شد و جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ به منظور مطرح نمودن مسائل و مشکلات بازنشستگان در امور بیمارستانی ، تحویل اسناد پزشکی و شعب ارائه دهنده خدمت و غیره تشکیل گردید.

همچنین در این جلسه حسینی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد های صندوق در استان ، از روند تغییر شرکت ارائه دهنده بیمه تکمیلی بازنشستگان در استان خراسان رضوی و تعاملات صورت گرفته با نمایندگی منطقه ارائه نمود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تعاملات صورت پذیرفته بین مدیریت استان، کانون های بازنشستگان و شرکت بیمه ملت در راستای رفع چالش ها و حل مشکلات مشترکین ارجمند صندوق همچون گذشته ادامه یابد.

یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت نیز گفت: شرکت بیمه ملت در واقع فرزند صندوق بازنشستگی کشوری است و با توجه به ابتدای شروع فعالیت این شرکت در ارائه خدمات به جامعه بزرگ بازنشستگان و خانواده آنها ، قطعاً مشکلاتی وجود دارد که با صبر و شکیبایی بازنشستگان عزیز و تلاش شبانه روزی همکاران شرکت بیمه ملت قطعاً مرتفع خواهد شد.

وی اعلام کرد که با هماهنگی های صورت پذیرفته بخش بسیار زیادی از هزینه های بیمه های تکمیلی تا آخر شهریور ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

مختاری رئیس مجمع کانون های بازنشستگان استان گفت: کانون های بازنشستگی از ابتدا تعامل لازم را با مدیریت استان و شرکت بیمه ملت داشته و درآینده نیز حفظ خواهند نمود و در ارائه خدمات مناسب ، اطلاع رسانی ، تخصیص فضای مناسب در ادارات برای بیمه ملت به جهت استقرار کارشناس و … همکاری لازم را با شرکت بیمه ملت خواهند داشت .

وی همچنین خواستار تداوم و افزایش تعاملات با کانون ها با توجه به اینکه این تشکل ها صدای بازنشستگان در تمامی زمینه ها هستند، گردید.

نوذری سرپرست منطقه ای شرکت بیمه ملت در شمال شرق کشور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت عقد قرارداد با مراکز درمانی ، بیمارستان ها و نیز داروخانه ها ابراز امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته به زودی فرآیند تحویل اسناد پزشکی و ارائه سایر خدمات توسط همکاران آن شرکت در لحظه صورت پذیرد و بازنشستگان محترم در اسرع وقت به خدمات مورد نیاز خود در حوزه بیمه تکمیلی درمان دسترسی یابند.

شایان ذکر است ؛ اهم درخواست روسای کانون های استان در خصوص افزایش شعب بیمه ملت و توزیع مناسب آنها در سطح شهر و همچنین پرداخت به موقع هزینه های بیمه تکمیلی بود.