همزمان با هفته دولت انجام شد؛

جلسات ارتباطات مردمی و هم‌اندیشی با کانون‌های بازنشستگان کشوری استان بوشهر

همزمان با هفته دولت جلسات ارتباطات مردمی و هم اندیشی با کانون های بازنشستگان با محوریت بیمه تکمیلی درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صبح روز سه شنبه ۶شهریور ماه «داریوش کشتکار» مدیر صندوق با حضور در دفتر مرکزی شعبه سرپرستی بیمه ملت استان بوشهر در جلسه ارتباط مردمی مشترک با حضور «امید کرار» مدیر شعبه بیمه ملت استان به پرسشهای بازنشستگان پاسخ گفت.

همچنین عصر همان روز جلسه هم اندیشی با کانون‌های بازنشستگان سراسر استان در شهر برازجان برگزار گردید. در این جلسه یکایک کانون ها به بیان مشکلات و انتقادات بازنشستگان در خصوص بیمه تکمیلی درمان پرداخته و سوالات خود را در این زمینه مطرح و پیشنهاداتی نیز ارائه نمودند که در پایان از سوی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری استان و بیمه ملت سرپرستی استان توضیحات لازم ارائه گردید.

آخرین جلسه ارتباطات مردمی که روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه در شهر خورموج با حضور مشترک مدیران صندوق بازنشستگی و بیمه ملت استان برگزار گردید.

در این نشست نیز نسبت به پرسش های بازنشستگان پاسخگویی لازم صورت گرفت. در این جلسه که یکی از مهمترین خواسته ها انعقاد قرارداد با مراکز درمانی شهرستان جهت ارائه خدمات به بازنشستگان بود مطرح شد. پس از جلسه با حضور میدانی و بازدید از امکانات در دو درمانگاه شهر خورموج از سوی بیمه ملت موافقت اولیه جهت انعقاد قرارداد صورت گرفت و بزودی ارائه خدمات به بازنشستگان در این دو مرکز آغاز خواهد شد.

اهم خواسته‌های مطرح شده در جلسات دو روزه در ارتباط با شرکت بیمه ملت «افزایش نمایندگی های بیمه ملت و مراکز درمانی طرف قرارداد ،تسریع در پرداخت خسارات درمان و اصلاح قرارداد درمان بازنشستگان » و خواسته‌های مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری «اجرای همسان سازی ، پرداخت وام, فراهم ساختن امکانات سفرهای سیاحتی و زیارتی و تسریع در پرداخت معوقات سال‌های گذشته و کسور حقوق بازنشستگان » بوده است.