پس از وقفه ای شش ماهه؛

شماره ۳۳۷ نشریه «ثمر» به صورت الکترونیکی منتشر شد

شماره ۳۳۷ نشریه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی «ثمر» به صورت الکترونیکی در ۲۰ صفحه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نشریه ثمر که بنا به دلایلی دچار وقفه شش ماهه شده بود، با درخواست بازنشستگان و علاقه مندان، مجددا آماده و در قالب جدید به صورت الکترونیکی در سایت صندوق بازنشستگی و فضای مجازی منتشر شد.

این نخستین بار است که نشریه ثمر پس از بیست سال فعالیت به صورت چاپی و در بیست و یکمین سال، در قالب الکترونیکی (پی دی اف) منتشر می شود.

تقدیر از پیشکسوتان ملی در مراسم ۲۵ ذی الحجه، اختتامیه سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، سیاست درمانی در ژاپن، زندگی علمی پروین ناهیدی بازنشسته فرهنگی، تمرین های کششی برای سلامت پا، ورود صندوق بازنشستگی به زیست بوم استارتاپی کشور، برنامه ریزی، پس انداز و حفظ آرامش در دوران بازنشستگی، نشست علمی چرایی گریز از بازنشستگی با حضور دکتر فرهاد نصرتی نژاد و گفتگوی معاون وزیر کار درباره بمب ساعتی صندوق های بازنشستگی از جمله مطالب این شماره از نشریه ثمر است.

علاقه مندان می توانند آخرین شماره نشریه ثمر را از نشانی https://services.cspf.ir/Samar.aspx?id=241 دریافت کنند.

مجله ثمر، آمادگی دارد مقالات، گزارش ها، تصاویر، تالیفات ادبی، سفرنامه ها و ترجمه های بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری را در حوزه ‏های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی و بین الملل منتشر کند. بازنشستگان کشوری می توانند برای ارسال مطالب خود از طریق پست الکترونیک cspfnews@gmail.com‏ اقدام کنند.