از 5 فروردین تا 7 مهر 98 صورت گرفت؛

ارائه خدمات تلفنی، وب و اسکایپ به ۷۹ هزار بازنشسته کشوری

کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری از ۵ فروردین ماه ۹۸ تا هفته اول مهرماه امسال به بیش از ۷۹ هزار مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از طریق تلفن، وب و اسکایپ در داخل و خارج از ایران پاسخ داده اند.

هوشنگ اکبری مسوول مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این صندوق، با بیان اینکه بازنشستگان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ و در روزهای اداری با این مرکز در تماس باشند، گفت: مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق خط ۲۵۰۰ در تهران (سایر استان ها همراه با کد ۰۲۱) و از طریق بخش ثبت درخواست در سایت cspf.ir آماده پاسخگویی تلفنی و وب به عزیزان بازنشسته و موظفین صندوق و سایر افرادی است که نیازمند کسب اطلاع از خدمات صندوق هستند.

اکبری تصریح کرد: این مرکز از پنجم فروردین ماه ۹۸ تا هفته اول مهرماه امسال موفق به پاسخگویی تلفنی به ۴۲ هزار و ۸۱۰ نفر از مشترکین صندوق بازنشستگی شده است.

وی در ادامه گفت: در همین مدت تعداد ۳۴ هزار و ۷۲۳ مورد درخواست وب (سایت صندوق) از طریق کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است. همچنین کارشناسان اسکایپ مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی، به یک هزار و ۸۹۳ مورد تماس اسکایپ مشترکین این صندوق در خارج از کشور پاسخ داده و احراز هویت آن ها را انجام داده اند تا این عزیزان از طریق وکیل خود در ایران، بتوانند حقوق شان را دریافت کنند.

اکبری ادامه داد: به این ترتیب در مدت مورد نظر به ۷۹ هزار و ۴۲۶ مورد تماس تلفنی، وب و اسکایپ مشترکین صندوق بازنشستگی پاسخ داده شده است.