با حضور نایب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی انجام شد؛

افتتاح ساختمان جدید صندوق بازنشستگی در خراسان رضوی

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی با حضور نایب رئیس هیات مدیره صندوق، افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، این مراسم روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با حضور محمدمهدی انتشاری نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر و کارکنان و تعدادی از بازنشستگان استان در شهر مشهد مقدس، برگزار شد.

انتشاری در این مراسم، ضمن بازدید از بخش های مختلف مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان رضوی و گفتگوی صمیمی با کارکنان این مدیریت، گفت: خدمت رسانی سریع و درست به بازنشستگان و تسهیل ارائه خدمات همواره در دستور کار صندوق بازنشستگی و مدیریت های استانی آن قرار داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم و حفظ جایگاه و منزلت بازنشستگان عزیز تحت پوشش، اظهار داشت: امیدوارم در دوره جدید مدیریت صندوق، روند خدمت رسانی با اتکا به دانش، خلاقیت و تلاش همکاران بهبود یابد.

علیرضا کریم دادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان رضوی نیز گفت: خرید ساختمان جدید و تجهیز آن در راستای افزایش انگیزه همکاران در ارائه خدمات برتر و ارتقا منزلت جامعه هدف صورت گرفته تا به عنوان سرمایه ای ماندگار برای فرهیختگان کشوری خراسان رضوی، باقی بماند.

بازنشستگان کشوری این استان می توانند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به ساختمان جدید مدیریت استان خراسان رضوی به نشانی مشهد، بلوار فردوسی، جنب درمانگاه شهید شوریده، ساختمان ۲۶۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۶۶۴۷۴۴ تماس بگیرند.

گفتنی است، ساختمان قدیمی مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان رضوی، بیش از ۲۴ سال قدمت داشت.