همزمان ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی شد؛

افتتاح ساختمان جدید صندوق بازنشستگی در یاسوج

ساختمان جدید مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین افتتاح ساختمان جدید مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در این استان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدمهدی انتشاری نایب ریس هیات مدیره و رضا جعفری مدیر امور استانهای صندوق بازنشستگی کشوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه، اعضای شورای هماهنگی رفاه استان، روسای کانون های بازنشستگی، مدیرعامل بانک صادرات استان و مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ برگزار شد.

دراین مراسم نایب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به استراتژی خروج از بنگاهداری صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: تلاش ما مدیریت سرمایه بازنشستگان و حضور فعال در بازار سرمایه است تا ضمن افزایش سودآوری و بهره وری در بخش اقتصادی، سهم دولت در تامین اعتبار حقوق بازنشستگان کاهش یابد.

وی بر لزوم تامین منابع طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد و افزود: ارتباط بیشتر مقامات و مسوولان دستگاه های اجرایی برای درک بیشتر از شرایط بازنشستگان و بهبود خدمات به این عزیزان به خصوص توسط دستگاه های اجرایی ضروری است.

اکبر گودرزی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: تلاش برای ارتقای منزلت بازنشستگان و خدمات دهی بهتر و در فضایی مناسب شان این عزیزان از اهداف مهم مدیریت استان است.

گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳ هزار و ۳۱۰ بازنشسته کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند، اظهار داشت: امسال دو هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات هفت میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به بازنشستگان کشوری استان پرداخت شده است.

گفتنی است، مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی یاسوج، بلوار کاشانی، خیابان کاشانی ۷ (شهید چمران) و تلفن ۰۷۴۳۳۲۳۰۸۸۳ و ۸۴ تغییر کرده است.