کمیته های تخصصی هلدینگ آتیه صبا برای خروج از بحران کرونا

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از تشکیل کمیته های تخصصی کمک به شرکت های تابعه این هلدینگ برای خروج از بحران بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی آتیه صبا، علیرضا عظیمی پور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در نشست با مدیران شرکت های تابعه این هلدینگ که در اولین روز کاری سال ۱۳۹۹ برگزار شد با اشاره به شرایط پیش روی کشور که این روزها درگیر مبارزه با ویروس کرونا است اظهار داشت: با شیوع این ویروس بسیاری از کسب و کارها در کشور دچار آسیب شده اند و برخی نیز رو به تعطیلی رفته اند و فعلا هیچ برنامه زمانبندی هم برای پایان این ویروس در جهان وجود ندارد و باید در این شرایط کنونی برای اداره شرکت ها طرح های ویژه کوتاه مدت و میان مدت داشته باشیم تا آسیب کمتری به بنگاه ها وارد شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده است خاطرنشان کرد:این موجی است که سراسر جهان را فراگرفته است و اگر مدیریت نشود و راه کاری برای آن نداشته باشیم کلیه فعالیت های اقتصادی را از بین می برد.

عظیمی پور تاکید کرد: ما در هلدینگ آتیه صبا برای این بحران، کمیته های تخصصی در هر زمینه تشکیل داده ایم و به صورت تخصصی به امور شرکت ها رسیدگی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با ارائه های نسخه های مختلف شرکت ها را از بحران موجود خارج کنیم.

وی افزود: باید براساس هر شرایطی مدیران شرکت ها فرصت ها را شناسایی کنند و از آن بهره برداری کنند تا بنگاه ها دچار آسیب نشوند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: روزهای سختی را در کشور سپری می کنیم و دغدغه همکاران را در شرکت های زیر مجموعه هم درک می کنیم و تمام تلاش ما این است که سخت ترین تصمیمات در امور شرکت ها را به تاخیر بیاندازیم تا معیشت کارکنان خانواده بزرگ آتیه صبا آسیبی نبیند.