اهدای محصولات پگاه به کادر درمانی کشور

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از محصولات شیری و فرآورده های آن را برای حمایت از سنگربانان حوزه سلامت به تعدادی از بیمارستان های کشور ارسال کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران، همزمان با ولادت با سعادت امام زمان (عج)، محموله محصولات شیر و فرآورده های شیری توسط شرکت صنایع شیر ایران به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران از اولین سایت های پذیرش و درمان کرونا اهدا شد.


پیش از این نیز، محموله های دیگری به بیمارستان های مختلف کشور از جمله بیمارستان شهید فیاض بخش یکی از بزرگترین سایت های درمانی کرونا در جنوب غرب تهران و همچنین سایر استان های کشور از جمله بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز، بیمارستان ولی عصر (عج) قائم شهر، بیمارستان رازی شهر رشت و اورژانس گیلان، بیمارستان های الزهرا و عیسی بن مریم (ع) در اصفهان و مراکز درمانی استان قزوین، فارس و آذربایجان غربی ارسال شده است.

ارزش ریالی بسته های اهدایی شرکت پگاه که شامل محصولاتی از جمله شیر استریل غنی شده با ویتامین D3 است، بیش از یک میلیارد ریال برآورد می شود.

این اقدام به دستور مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با هدف تحقق رسالت مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدردانی معظم له از ایثارگری های کادر درمانی کشور، همچنین بیانات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشریح اقدامات دولت برای مقابله با بیماری کرونا و حمایت از سنگربانان حوزه سلامت و نیز تدابیر مدیرعامل صندوق بازنشگی کشوری انجام و همچنان برای سایر مراکز درمانی کشور نیز ادامه خواهد داشت.

خانواده صنایع شیر ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، در جبهه تولید با تمام توان و ظرفیت در کنار کادر درمان ایستاده است.