ایسا جدیدترین شماره “مروری بر تامین اجتماعی بین الملل” را منتشر کرد

جدیدترین نشریه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، با عنوان «مروری بر تأمین اجتماعی بین الملل» ویژه ماه های ژانویه و مارس سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، شماره ۶۲ نشریه مروری بر تأمین اجتماعی بین الملل ویژه ماه های ژانویه و مارس سال ۲۰۲۰، حاوی مهم ترین مقالات بیمه ای با موضوعات مختلف است.

در این شماره از نشریه مروری بر تامین اجتماعی بین الملل، به موضوعاتی چون آموزه های نظام بیمه بیکاری فدرال ایالات متحده آمریکا برای نظام مزایای بیکاری اروپا، گسترش حمایت سلامت اجتماعی در کامبوج: ارزیابی شکاف ها و پتانسیل های رایج دامنه پوشش و ملاحظات حقوق اجتماعی، مزایای تأمین اجتماعی قابل انتقال فرا مرزی: بررسی وضعیت و پیشرفت؟، نسبت هزینه و دستمزد طرح های بازنشستگی در ۴۴ کشور: مطالعه مقایسه ای، ارتباط میان عملکردهای مردم و موسسات در برنامه های PSNP و IN-SCT اتیوپی پرداخته شده است.

این نشریه، همچنین گزارش ها و مقالات متنوعی را برای مخاطبان تدوین کرده که از جمله آن ها می توان به پیشینه نظام بیمه بیکاری در ایالات متحده، اطلاعات اساسی موافقت نامه های دوجانبه تأمین اجتماعی، کیفیت اجرای مداخلات حمایت اجتماعی و … اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی این نشریه می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:
http://services.cspf.ir/MagazineISSAi.aspx