رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد:

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به کنارگذر شرق اصفهان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت برای پروژه کنارگذر شرق اصفهان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است، گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده و ۸۰ میلیارد تومان دیگر نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از خبرگزاری ایمنا، محمدباقر نوبخت چهارشنبه (۴ تیرماه ۹۹) در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفرش به اصفهان اظهار کرد: بازدید و پشتیبانی مالی از کنارگذر شرق اصفهان که حلقه مفقوده کریدور شمال به جنوب کشور را تکمیل می‌کند یکی از اهداف این سفر بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون مسیر شیراز تا ایزدخواست اجرایی شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در این راستا تنها کنارگذر شرق اصفهان است که می‌تواند ترافیک را از شمال ایران به سمت جنوب هدایت کند و این پروژه برای دولت بسیار حائز اهمیت است و امروز با همراهی وزیر راه و شهرسازی آخرین بازدید را از این پروژه داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت برای پروژه کنارگذر شرق اصفهان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است، گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده و ۸۰ میلیارد تومان دیگر نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب ۵۰ کیلومتر فاصله استان‌های جنوبی کشور به تهران را نزدیک می‌کند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.