نایب‌رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس:

بازنشستگان و مستمری‌بگیران منتظر خبرهای خوش باشند

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بازنشستگان و مستمری‌بگیران منتظر خبرهای خوش باشند، گفت: ضروری است قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران تبدیل به یک معضل جدی شود به این امر رسیدگی شود.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از ایلنا، ولی اسماعیلی‌ تصریح کرد: پیرو جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا با کمیسیون اجتماعی، با موافقت هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد دو درصد از سهام واگذار شده شستا به بورس برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق بگیرد.
وی گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران  منتظر خبرهای خوش در آینده نزدیک باشند چراکه مجلس انقلابی جهادی عمل خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین درباره بحران‌های اجتماعی پساکرونا در ایران اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که توسط کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شده مربوط به وضعیت کارگران و معیشت آنان است، این در حالی است که در دوران پسا کرونا شاهد معیشت ضعیف کارگران بودیم.
وی افزود: متأسفانه در دوران کرونا کارگران کشورمان آسیب‌های زیادی دیده‌اند، ضمن اینکه بیمه بیکاری هم به برخی از کارگران تعلق نگرفت.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها اساسی کمیسیون‌ اجتماعی آن است که قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران و دغدغه آنها تبدیل به معضل جدی شود، باید ورود کرده و به وضعیت کارگران فصلی هم رسیدگی کنیم.